Vračilo artiklov v 14 dneh ali odstop od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov:info@pametnahisa.si ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kakšen je postopek vračil?

Artikle lahko vrnete na dva načina:

Navodila za možnost vračila po pošti. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke. Artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno pametnahisa.si embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru vračila po pošti morate storiti naslednje:

  1. Izpolnite obrazec za vračila artiklov, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.
  2. Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.
  3. Artiklu povrnite tovarniške nastavitve, če gre za elektronske naprave, ki imajo to možnost (telefoni, tablice, prenosni računalniki ipd)
  4. Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
  5. Artikle pošljite na naslov:
  • KENDA TRADE, d.o.o.
  • Ulica Janeza Rožiča 11
  • 1211 Ljubljana – Šmartno

Artikel, ki ga želite vrniti lahko prinesete na sedež podjetja, zraven obvezno prinesite račun in izpolnjen obrazec za vračilo artikla, ki ga najdete tukaj.

Naslov za osebno vračilo:

  • KENDA TRADE, d.o.o.
  • Špruha 33
  • 1236 Trzin 

Trenutno je osebno vračilo možno samo v času našega delovnega časa.

Uveljavljanje GARANCIJE

Trudimo se, da vam zagotavljamo najboljše artikle priznanih proizvajalcev, ampak če kljub temu vaš kupljeni artikel ne deluje kot bi moral, vam lahko pomagamo. Najprej preverite, če ima vaš artikel še veljavno garancijo. Garancijo lahko uveljavljate z računom.

 

Kakšen je garancijski postopek?

Pri PametnaHisa.si vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju garancije.

Artikel pri katerem želite uveljavljati garancijo lahko prinesete na naš naslov: Špruha 33, 1236 Trzin ali pa ga pošljete na ta naslov in mi bomo poskrbeli, da bo vaš artikel prišel do pooblaščenega serviserja.

Postopek pri uveljavljanju garancije je naslednji:

  1. Pošlješ mail na garancija@pametnahisa.si in priložiš Izpolnjen obrazec za uveljavljanje garancije artiklov.
  2. Priložite kopijo računa za artikel.
  3. Artikel prinesite v naše skladišče ali ga  pošljite po pošti. V kolikor boste artikel vrnili na naše prevzemno mesto, bodo vaš artikel poslali v reklamacijski oddelek, kateri je zadolžen za reševanje reklamacij. O nadaljnem postopku reklamacije boste obveščeni s strani reklamacijskega oddelka.
  4. Če artikel vračate po pošti, ga najprej pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
  5. Artikle pošljite na naslov:

PametnaHisa.si
Kenda Trade d.o.o.
Ulica Janeza Rožiča 11
1211 Ljubljana – Šmartno

    Svetujemo vam, da artikel, ki ga vračate, pošljete priporočeno, saj imate le tako sledljivost artikla.